Little man.....

3 comentaris:

  1. Aiiiins!! Tinc molts problemes per mirar el teu blog últimament!! Se'm penja constantment, i el curiós que només em passa amb el teu. No sé si sóc l'única que li passa... grrrrr... quina ràbia!!

    Ara buscaré el vídeo directament pel youtube, que pinta bé!

    Un petonàs!

    ResponElimina
  2. Hola, sí no sé que passa.. però crec que te a veure amb això del issu.. A mi també em passa...
    Intentaré arreglar-ho el més aviat possible. Perdoneu les molésties!

    ;-D

    ResponElimina
  3. jajajaaj molt bo el curt! Apa que no se la sap llarga el nen!!!




    ... però mai superarà a una dòna! jajaja

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!