Vareta màgica...

Imatge extreta de biosfera.cat

S'acosta el cap de setmana, aquest cap de setmana diferent a la resta. Un cap de setmana de Nadal.... i jo, voldria tenir una vareta màgica, i desaparèixer durant aquest cap de setmana, allà on el Nadal no hi fos present, allà on les llums nadalenques fossin inexistents... No m'agrada el Nadal, no m'agrada el "muntatge" que gira entorn a aquesta festa... No, no penso passar pel tub! Reclamo un menjar no diferent a la resta de dies de l'any, reclamo no sortir de la normalitat, i sembla que "algú" no és massa capaç d'entendre-ho. Em costa, però crec que no disposo de la vareta màgica, per a que se m'engoli la terra... Resistiré! Per sort, només es tracta d'un cap de setmana. Això sí, a tots qui ho celebreu i sou creients, us desitjo Bon Nadal!

11 comentaris:

  1. Gràcies, Eli. Jo desitjo que no passis pel tub, sense necessitat de cap vareta; només seguint el que el cor et dicti.

    ResponElimina
  2. Jo festejo uns dies de festa gresca i esbarjo....el motiu, no m'interessa, el que vull és viure feliç com un pèsol

    ResponElimina
  3. El Nadal en si es bonic per recordarse d'aquelles amistats que fa temps que no has vist i es una excusa per poder saludarles , el demés ja tu tens que montar tú i deixa tot la "parafarnalia" que el comers monta.

    ResponElimina
  4. No cal passar per cap tub, Eli, i que je ens hi fan passar massa sovint. Gaudeix del cap de setmana tot el que puguis i més

    ResponElimina
  5. No sóc creient, però m'agrada celebrar-ho tot, tot el què hi hagi una festa pel mig!!!

    Bones festes!

    ResponElimina
  6. Jo crec que tot aixo que dius llums .. No es el nadal el nadal es allo que em apres al nistre cor i ens han transmet des de la familia i no cal creure o no per compartir amb els que s'etimen i ens estimen

    ResponElimina
  7. Jo et desitjo, doncs, un bon cap de setmana!

    ResponElimina
  8. És que en el fons no és més que un cap de setmana, Eli. Ho pots adornar d'una o altre manera, amb unes tradicions o unes altres però l'esperit el donem cadascun de nosaltres. A mi tampoc m'agraden aquests dies perquè trobo molt a faltar al meu pare i tot el que llavors representaven les festes però si les persones que tinc al voltant necessiten cel·lebrar-lo, pues enga, palante!! per mi no deixa de ser un senzill dinar de família.

    Un petó molt gros (que guapa què estàs a la foto)

    ResponElimina
  9. M'apuntaria a passar-lo amb tu, en un lloc on puguessis passejar tranquil.lament sense sentir aquestes nadales que se't fiquen al cervell i sense còrrer i còrrer comprant, menjant massa,...
    Jo aquest any només celebro els 3 dies aquests, la resta ja he dit que ho vull fer a la meva manera.
    Trobo que són festes massa melancòliques i duren massa.

    Però brindo per tu, perquè el què realment és, o era el sentit del nadal, arribi on siguis i et porti coses bones, coses d'aquelles que no s'emboliquen amb un llacet ni paper brillant.

    BONES FESTES, O BONS DIES!!!!

    ResponElimina
  10. De fet, qualsevol celebració col.lectiva és artificial. Ens ve imposada. A vegades, tens un dimarts qualsevol que et lleves content i no ho pots gaudir perquè és un dia dels que anomenen "de cada dia".

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!