Ballem?

Aquesta música m'incita a ballar....



a bellugar suaument els meus peus.... buscant els teus.....


Deixar que la sensualitat d'aquesta música s'apoderi de nosaltres.... i ....




BSO anunci Spot Chanel Coco Mademoiselle 2011


Ballem?







Pd: No voldria espatllar el moment...però ja que aquests dies ens inunden amb anuncis consumistes de perfums,i altres regals per Nadal, Reis i demés festes de PapaNoels, etc.. (és nota que no m'agrada el Nadal oi?) doncs, només en puc treure alguna cosa de positiu de tot això....: les bandes sonores dels anuncis, que algunes estan prou be! oi?

4 comentaris:

  1. És preciosa Eli. Veritablement, molts anuncis, el millor que tenen és la música! :D

    ResponElimina
  2. Tot i que no em solen agradar els anuncis de perfums he de dir que aquest any hi ha un que se m'ha enganxat : Valentinaaaaaaaaa :P

    ResponElimina
  3. els anuncis de perfum son tota una sensualitat.....llàstima que desprès de posar-lo el resultat no sol ser el mateix que al anunci

    ResponElimina
  4. Em sembla que sí Gerònima, masses coses que ens fiquen pels ulls... i em sembla que no cal... millor aguditzem l'oïde... que hi ha belles cançons! Gràcies per venir a casa meva...sigues benvinguda!

    DooMMaster, Valentinaaaa.... aquesta es podria ajuntar amb la Florette, Florette!!! jajaja

    Vols dir Garbi? La realitat supera la ficció, eh???? Si aquests que surten als anuncis no sé d'on els treuen, però semblen de plàstic!!! Deixa't estar... gent de carn i os i ben perfumades! ;)

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!