A vegades...


Una bossa de Natura Casa, que m'ha cridat força l'atenció.

11 comentaris:

  1. hi ha petons que curen moltes coses; i hi ha abraçades, que també.

    bon dilluns, preciosa!

    ResponElimina
  2. Amb lletres militars, però. I fons caqui. Lagarto, lagarto.

    ResponElimina
  3. Bona idea per les bosses, fa que compris alguna cosa per tenir-ne una. Bona setmana

    ResponElimina
  4. A mi també me la van donar fa uns dies i m'ho vaig quedar mirant... quina raó que tenen no?
    Un petó o una abraçada, alguns cops no faria falta massa cosa més...
    Muakkks!

    ResponElimina
  5. Que bo!!!!

    saps què he llegit jo?

    UN BESO
    LOCURA
    TODO!!!

    això és el què necessito!!

    també penso que els petons curen!

    ResponElimina
  6. si, és veritat, els petons curen i les abraçades i els somriures ;)

    ResponElimina
  7. UN SOMRIURE...GRAN TONIC PER ANAR TIRANT...
    UN PETO FRANC I SINCER...MEDICINA SEGURA...
    UN SOMRIURE I UN PETO...EL PARADIS.
    JUGANT AMB BCN.

    ResponElimina
  8. Doncs com que veig, que aquest slogan us ha agradat tant com a mi...

    Vinga doncs, us envio MOLTS PETONS I SOMRIURES PER TOTHOM!!! Tant de bo, fòssin tant fàcil rebre'ls, però també donar-los!!!

    Jo, us els dono amb molt de gust!!!
    ;-D

    ResponElimina
  9. jo també crec amb el bes de cor és preventiu de totes les malalties de l'ànima

    ResponElimina
  10. I en d'altres, també, pot generar més d'un embolic!

    ResponElimina
  11. ja ja..i tant però val la pena arriscar tu!!!

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!