L'Etna i l'última erupció

Quan vaig anar a Sicilia, una de les coses que més em va impresionar, va ser l'Etna.
Ens varem allotjar en una casa a la falda del volcà, la casa d'en Cesare, un italià encantador que ens va fer sentir com a casa, (La casa di Pippinitto). Ell ens va explicar les experiències que havia viscut cada cop que l'Etna feia erupció... La veritat,és que a mi el món dels volcans em fascina. Em preguntava què passaria per aquells veïns que vivien al costat del volcà... I en Cesare, ens va explicar que ell el que feia era precisament gaudir de l'espectacle. Cada cop que succeïa una cosa similar, agafava la càmara i pujava a fer fotos... Massa arriscat pel meu parè, però igualment, aquesta, crec que és d'aquelles coses que tot i que saps que no has de fer, venen unes ganes bojes de fer-les.
Un dels cops, la seva casa va quedar inundada de cendres... Va tardar molts dies en posar ordre. 
Davant d'aquesta situació, no sortia més a compte, marxar? En Cesare,però ho tenia clar, vivia allà, i volia continuar visquent...
Cada cop que l'Etna "fa de les seves", m'enrecordo de la meva estada en aquella terra... de l'excursió que varem fer pel Valle del Bove , entre mars de lava...
El passat 13 de Gener l'Etna va explotar, i aqui us deixo unes imatges... Sense dubte, a mi em fascina... (malgrat el perill que comporta, a mi també m'agradaria veure'l en directe!)


7 comentaris:

  1. crec que ryanair s'està posant les botes venen bitllets cap a sicilia......Jo també m'agradaria veure-ho.....però ara no es pot

    ResponElimina
  2. Sicília és un dels llocs del món on m'agradaria molt anar-hi i mai en tinc ocasió. I, encara que pugui ser perillós, si tinc un volcà "a mà" de ben segur que m'hi apropo :) Gràcies per les imatges :)

    ResponElimina
  3. Elisabet gracias per les imatges a mi enfascinan els volcans encara que en fan una mica de pó. Jo també vaig queda maravillada cuan vaig anari.

    ResponElimina
  4. Eli, yo que vivo rodeada de volcanes a veces pienso cómo sería ver una erupción así en vivo. Gracias por las imágenes!!

    ResponElimina
  5. El Pippinitto ho té fàcil per rostir pollastres. No li cal cuina :-)

    ResponElimina
  6. Brutal! No saps com m'agradaria estar allà :O

    ResponElimina
  7. Jo també vaig ser-hi a l'Etna quan feia només dos mesos que havia aturat de treure lava i tot així impressionava molt l'escalfor i tot

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!