En què ens fixem les dones?

Fa uns dies, mirant la tele, varem veure el nou anunci de Lancia Delta...
Ens va semblar nou, ni ell ni jo, almenys l'haviem vist abans.....
Desprès de l'anunci, el meu company em va dir:
Ostres, és xulo aquest cotxe, té una linia molt maca... (típica dels cotxes italians)
Ups! Us podeu creure que jo no vaig veure ni la línia del cotxe, ni el cotxe, i ni tant siquiera em vaig quedar amb la marca del cotxe!!!!
I ara em preguntareu... què és el que vaig veure?
Us deixo l'anunci a veure que m'en diueu...

És llàstima, perquè no voldria acceptar aquell tópic tant típic... Però suposo que m'hauré de mossegar la llengua, per aquest cop....Si haguèssim fet un qüestionari a tots els homes i a totes les dones que acabèssiu de veure'l.... Ja veuriem que haguès passat...
Res, en tot cas, ho deixo en una curiositat
Ara que, perque el Mr. Gere, hagi fet l'anunci, jo no em compraria pas, el Lancia en qüestió!!!

11 comentaris:

  1. ai... no sé... a mi el Richard Gere no em sembla interessant...
    I tampoc no tinc carnet de conduir, així que els cotxes tampoc me'ls mire! ;)

    ResponElimina
  2. Doncs jo et diré que el que més m'ha atret és el nano (encara que soni malament), i com posa les mans a la neu. La línia del cotxe, ni idea, i en Gere no és que sigui massa del meu interès, la veritat. El que penso en veure l'anunci, és que no m'ho crec.

    ResponElimina
  3. Potser l'anunci va dirigit a els homes.

    ResponElimina
  4. Està clar... en el somriure del Richard Gere.
    Sí, dsp en el del nen que és una cucada.
    I jaaa... cap al final... ah! és un anunci de un cotxe?!!?
    ;P

    ResponElimina
  5. Jo em vaig fixar en el cotxe, perquè recordo que en el seu dia el Delta integrale era una pasada de cotxe, i quan vem veure l'anunci només ven trobar a faltar mes escenes del cotxe!!!!.

    ResponElimina
  6. juasjuasjuas, quan el vaig veure per primera vegada vaig pensar, osti si que esta gran el Gere!
    ...i el cotxe encara no sé ni com és! ;P

    ResponElimina
  7. Hahahahaha, Eli, m'estic partint. Estava llegint el teu missatge i quan he baixat per continuar llegint el primer que he vist ha estat la cara d'en Richard Gere. Huas! Ara entenc perquè no has vist la línia del cotxe ni el cotxe... El que no comprenc és com t'has pogut quedar amb la marca! :P

    Ara seriosament, no trobeu que està una mica cascadet en Gere? Opinió personal de quan vaig veure l'anunci l'altre dia...

    Petonets,

    aigua_clara_

    ResponElimina
  8. El que menys he mirat és el cotxe.

    ResponElimina
  9. Nimue: Home, posats a mirar... no prefereixes veure'l a ell, enlloc del cotxe??? ;-D

    Xexu; La veritat és que el nano, és el segon que vaig veure... però el primer que vaig pensar, apa! En Gere fent un anunci.. la de pasta que li hauran pagat.. i sí, evidentment, mel vaig mirar de dalt a baix... a ell eh!!!!

    Striper: Va adreçat a homes? Mira no sé a qui va adreçat realment, i no sé en que es basen a l'hora de crear un anunci... Tinc curiositat amb això del marketing...

    Bimbonocilla, digues que sí, que encara que sigui grandet ... té un somriure molt especial.. Almenys a mi m'agrada!!! A tu... crec que també, oi??? Apa, menys mal, una que comparteix opinió!!! ;-D

    Marta, ai, no sé que dir-te... és que jo els cotxes, la veritat no m'agraden massa.... Em conformo amb poc, amb tant poc que porto un R11 i imagina't quina linia més moderna...ja,ja,ja

    Antoni, sí, sí... no ho negaré el senyor en qüestió ja esta grandet... Però mira, jo crec que els homes com el bon vi... quan més anys tenen.. molt millor... no?? ja,ja,ja Diria que és un grandet interessant... al que no li faria cap lleig!!!! Es que tú ets massa jovenet per entendre-ho!!!ja,ja,ja Petonets

    Aigua clara... Home cascadet??? Jo crec que els anys no perdonen, i estem parlant d'un senyor amb una edat... Però, nena, jo el trobo molt interessant!!!! Petonikus per tu!!!

    Núria, Tu com jo doncs.... Em pensava que la rara era jo... ja,ja,ja

    ResponElimina
  10. Hola Eli!
    Jo em vaig preguntar com pot anar desde Hollywood al Tibet conduint???? Per on passa???? Feiem broma amb els de casa?

    I el cotxe no me'l vaig mirar, no et sabria ni dir la marca però si recordo l'anunci. També em vaig fixar en els paisatges.

    Suposo que ens hi fixariem si volguessim comprar un cotxe, oi??

    Petons guapi!!!!

    ResponElimina
  11. Nits: Si volguèssim comprar un cotxe, la publicitat que en fèssin ens seria important? Es que per mi no, llavors.... per això només em fixo en tot menys amb el cotxe!! je,je,je

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!