Refrescant la memoria....

Ja sabeu que vaig començar un curs d'anglès al INE.
Doncs la veritat és que n'estic força contenta....
Al principi erem quatre gats.... i ara ja en som 10.
Considero que les classes són molt amenes..... i aviat... buffff... Aviat tindré el meu primer exàmen!!!
Caram, tornem als exàmens... jo que em pensava que no tindria que passar mai més pel tub....
Aviat, vol dir el proper 10 de novembre, i a sobres serà un exàmen oral. "Válgame Dios!!!!"...
No tinc ni idea del que em caurà.... ni del que hauré de dir.....
La noia que ens dona les classes, només parla anglès... i ens ensortim prou... Vull dir que l'entec força... El que realment em costa més, és quan ens posa un CD amb la lliçó oral.... Buffff... la cosa es complica per moments....
Però vaja, aquestes classes m'estan servint per refrescar la memòria.. que la veritat és que hi tenia un forat amb tot el tema del vocabulari i demès..... De mica en mica recupero el vocabulari que tenia del tot oblidat, i això ja em sembla bó. Les classes em passen volant, i he conegut gent nova, que també em sembla agradable.
El que esta clar, és que no en tinc prou amb 3 hores de classe a la setmana, i com que m'ho estic agafant amb moltes ganes, doncs aprofito qualsevol estoneta, per repassar.....
Vaja, si haguès agafat la carrera amb tantes ganes, ara seria diplomada... Però ja sabem que quan les coses es fan sense ganes, no obtens resultats gaire bons....
Espero que no sigui el cas... i m'ensurti amb l'anglès....
Ah, i amb la de mitjans que existeixen avui dia, sempre puc recòrrer a internet, i a algunes lliçons de reforç, com aquesta que us poso en aqui... ja,ja,ja


8 comentaris:

  1. esta molt be que apart d'apendre també gaudeixis i t'ho passis bé.

    ResponElimina
  2. A mi el listening em solia costar força, i en canvi els professors els entenia la mar de bé. Però és clar, ells parlen perquè els entenguin. Veig que t'ho has agafat amb moltes ganes, i aquesta és la millor manera d'aprendre.

    ResponElimina
  3. aiii, que bo el gomaespuminglis! jo el veig alguna tarda que estic per casa i és molt divertit! Però vigila no se t'escape alguna d'aquestes a l'examen oral! ;)

    ResponElimina
  4. From the lost to the river, my darling... All you need is food.... or maybe... all you need is love... Well Done!!!!!

    ResponElimina
  5. Segur que pots! endavant o amunt amunt, volant sempre amunt!

    ResponElimina
  6. A tots els profes ens agradaria tenir alumnes amb les teves ganes d'aprendre!! Molt bé, noia. I tranquil·la amb l'oral: acostumen a ser molt comprensius. Petons.

    ResponElimina
  7. jejeje, jo no vaig passar del nivell inicial, jo volia que tingués una estructura comprensible, i masculins i femenins, i verbs que jo entengués... sort!

    ResponElimina
  8. Un consell del meu professor d'anglès és posar-se pel·lícules en anglès de fons. Al principi no cal que et matis a escoltar-les, sinó que només cal que les tinguis de fons per acostumar-t'hi. Llavors, quan tinguis una estona, te'n poses una en anglès que ja hagis vist algun cop en castellà i li poses els subtítols en castellà. Més endavant ja posaràs els subtítols només en anglès i, al final, sense subtítols!

    Per cert! La millor manera de començar és amb les pel·lícules de disney!! Parlen de manera clara, vocabulari senzill i són més curtetes que empassar-se un braveheart de bones a primeres!!!

    Me n'alegro moltíssim que el curs t'estigui anant tan i tan bé, bunika!

    I visca Gomaespuma!!!!

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!