2 anys i 365 posts...

Doncs sí, aquest mes de Juliol, el meu blog, compleix 2 anyets des de la seva creació.

No explicaré els motius pels quals vaig obrir aquesta finestra virtual... però torno la vista enrera, i veig que ha plogut molt des de llavors.
Si més no, les circumstancies que em va tocar viure en aquell moment, les he superat, i n'he aprés d'elles...
D'això es tracta a la vida, veritat? D'anar aprenent allò que la vida et posa al davant, aprendre de les situacions bones i de les dolentes...
Avui, miro tot el que he guanyat arrel d'aquest blog..
Comparteixo paraules i sentiments a través d'aquesta xarxa virtual..
Comparteixo sensacions, experiències, tristeses, i alegries, neguits, silencis, ànims i desànims, somriures, llàgrimes, petons i abraçades, i un seguit d'emocions, que sense vosaltres, segur que aquest blog no tindria tanta vida... com la que te ara.
Així que us vull donar les gràcies per passar per aquest raconet meu... per venir a aquest trocet de casa que comparteixo amb vosaltres... Per aportar-me els vostres pensaments, les vostres experiències, crítiques i paraules boniques que em regaleu....dia sí, dia també...
I com que tinc moltíssimes ganes de tirar endavant aquest espai.... encara que a vegades també jo tingui "baixons" i ganes de plegar... us vull avançar una primícia...
Aquest blog, continuarà el seu camí, però no ho farà sol....
????
Eing???
Vaig fer un post el passat mes de Maig, i sembla ser que va fer gràcia el nom... La veritat és que a mi, m'en fa molta de gràcia... i per tant, he decidit crear un nou blog...
Alguns ja sabeu que m'agrada viatjar, i sinó ho faig més, és perqué no puc.... la meva economia és la que és, i tampoc puc fer miracles, però la veritat és que no em queixo.
M'agrada regalar sorpreses, activitats, sortides ... viatges... i tot allò que esta al meu abast...
I com que tots els llocs que he visitat, tenen quelcom d'especial.... Vull en aquest blog nou que crearé, recollir espais, restaurants, hotels... visites, recursos, i demés... que us puguin servir en un moment donat....Es clar, que també cal dir .. "entre gustos no hay disgustos", i això dels gustos és molt relatiu... però espero compartir si més no... el que he viscut i els llocs que he visitat.. segur que encara que siguem ben diferents alguna cosa bona en podreu treure...
Ja us dic, jo no he fet grans viatges, però els que he fet, m'els he organitzat jo mateixa... i m'han sortit rodons... I per això, m'agradarà compartir tots aquests llocs amb vosaltres.
Així que.. ben aviat, ens trobarem també a:
Repeteixo, moltes gràcies per la vostre companyia!!!

11 comentaris:

  1. Seguirem les recomanacions! Vella xiruca, quantes hores passades... Per un moment he pensat que ens presentaves una personeta (de ben segur riallera). Perdona'm se'm deu despertar el rellotge biològic...
    Felicitats pels 2 anys...i no perdis mai el somriure, i que continuis sabent com provocar-lo...

    ResponElimina
  2. Oooh! Sóc la segona a afegir-me a la felicitació. Per molts anys!!!
    Ara mateix vaig a donar un cop d'ull a l'altre blog!
    Ja estic fent mletes... :)

    ResponElimina
  3. Uixxx.. Ramon, doncs el meu rellotge esta ben adormit... ;-D
    Espero seguir somrient, acompanyada de tots vosaltres!

    ResponElimina
  4. Ah.. Moltes gràcies Joana!!! Encara no hi ha res, el tinc en construcció, potser el primer que hi posaré serà cosetes de Sicilia. :-D

    ResponElimina
  5. Eli, em sembla que l'enllaç que has posat en aquesta frase «Vaig fer un post el passat mes de Maig, i sembla ser que va fer gràcia el nom...» no és el que toca... prò vaja! (és que a mi l'article que comentes no em sona... l'hauré de buscar «going back in time»).

    Ja he passat per l'altre bloc i la primera recomanació m'ha semblat fantàstica! Ara, per culpa teva, ompliràs el poblet tranquil de blocaires, ja veuràs! hahahaha Ara n'afegiré l'adreça (del bloc) a la meva pàgina d'actualitzacions! :D

    Que tingueu un bon dia, mestressa!

    ResponElimina
  6. Doncs enhorabona doble, pels dos anys del blog i pel naixement de l'altre. Ja em fa goig això de Montsonís!

    ResponElimina
  7. jeje, no pots parar quieta, oi? ;P
    Moltes felicitats!
    Prenc nota del nou bloc, mai van malament bones propostes.

    ptns

    ResponElimina
  8. felicitats per aquests dos anys doncs!! segur que aquests blog k prepares sera la bomba!!

    ResponElimina
  9. Moltes felicitats per aquests dos anyets!! casi res!! Enhorabona i a seguir endavant!
    Un petonàs i ja anirem a visitar el teu nou racó!

    ResponElimina
  10. feina de formigueta oi?
    post a post...
    dia a dia..
    anem fent cami
    felicitats, bonica

    ResponElimina
  11. Felicitats, Eli!
    Dos anys de bloc, plens com tu dius d'històries, emocions i sensacions. Potser per una banda fas vista enrera en buscar el motiu que et va dur a començar... però per l'altra tens la il·lusió d'aquest nou projecte.
    Felicitats i enhorabona per partida doble!
    Ànims i endavant!
    Un peto!
    ;)

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!