No diguis blat...

No diguis blat, fins que no estigui al sac i ben lligat...
Crec que ja em veig a mi mateixa "castigada", copiant la frase a la pissarra...
Si aquesta lliçó la tinc més que apresa...!!!!
Però Eli, quan les coses no depenen de tu.. No saps que la gent canvia com el temps...??? El que has de fer des del principi, és no fer massa cas...
Que la gent diu molt, i a l'hora de la veritat: Les paraules se les emporta el vent!!!!
Ai... res, res, "que no cunda el pánico"!!!
Hi ha coses que ja no m'amoïnen, però simplement em són curioses, perque em demostren una i altre vegada, cóm són certs personatges...
Res, aqui ho deixo! ;-D
****
D'aqui.. m'en vaig a un altre tema que no té res a veure...
Que sí.. pesats, que sou uns pesats!!! Ha guanyat el Barça... Felicitats culés!
Jo crec que dec ser de les poques persones que no ha vist cap partit... ni tan sols sabia que avui jugava, m'he assabentat pel meu "teacher" que feia broma... Sinó, ni això..
I ara... fent zapping, he vist "l'espectacle" que tenen muntat a la Plaça Catalunya....
Que em sembla molt be les celebracions, però en això es gasta la pasta l'Alcalde de Barcelona...???
Sí, ja! Si de calés n'hi ha pel que es vol, oi???
Res, res, em venia de gust fer el comentari!!!!
Encara us pensareu que sóc del Madrid, o sóc anti Barça... i la veritat és que jo passo bastant d'això, ni del Barça ni del Madrid, això sí, si ha de guanyar algú que sigui de casa.. però no em treuran el son, els resultats, eh? Apa...

5 comentaris:

  1. Jo tampoc he vist el partit he vist la bones, apali que tinguis bondia . Petons.

    ResponElimina
  2. Va be que hi hagin alegries encara que siguin esportives , aixi la gent es distreu i no pensa en els problemes

    ResponElimina
  3. no hi pensis més, eh?
    :)
    demà igual et diuen blat!
    petonets diluviats...

    ResponElimina
  4. Jo, ara sóc del Barça perquè almenys ho és en català. Però no he vist un partit en ma vida, i sóc incapaç de seguir la pilota més de 10 segons sense distreure'm. (Extranya que és una...)

    ResponElimina
  5. Cal seguir la teva frase... no saps mai...

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!