Sacrificant...

Ens passem la vida fent sacrificis...

Renunciant a coses que ens agraden, a desitjos-objectius que no es poden complir...
A vegades, sacrificis no massa transcendentals, però que també requereixen un mínim esforç.

Això mateix he pensat aquest matí, quan he pujat a la báscula!!!!!

Ara que he deixat de fumar, sumo i guanyo la batalla cada dia.... i al mateix temps, guanyo kilos!!!!! Ja ho sé, ja ho sé... em direu que això no és pas un sacrifici, o almenys no te gran importancia... Però en el fons, sí que la te.... Haig de renunciar a petites coses, a petits grans plaers que m'omplen la vida cada dia... D'acord, el tabac potser no és un plaer, o potser sí... Era un plaer no beneficiòs pel cos... Però igual que no ho és el menjar en desmesura...i no vull dir amb això que sigui bulímica... però coi, a mi m'agrada menjar, i m'engreixo amb excessiva facilitat!!! No hi ha dret!!!

No mengis, no fumis, no beguis (be, almenys l'alcohol i jo no som gaire compatibles)... Quin rotllo!

Val, algú de vosaltres estarà pensant que ojalá tots els sacrificis que fem a la vida, fòssin com aquests, oi? Doncs li dono tota la raó del món...!!! Estic segurissima que hi ha coses molt pitjors, però és clar, sovint es compleix allò que cadascú procura per ell, no sent del tot així, perque mentre tinguem gent al voltant a qui estimar, sempre tindrem de qui tenir cura, amés de nosaltres mateixos.

Ja veig que hauré de fer un pensament, un altre??? No fa ni el mes que he deixat els fums... i ara, també haig de posar-me a fer dieta??? buffffff...... Se'm fa una muntanya!!! I ja no és una qüestió d'estètica, sinó més aviat de salut...

Vols dir Eli, que no en fas un gra massa??? D'acord, d'acord, que "no cunda el pánico", però comença a fer bondat, que sinó et posaràs com una foqueta!!!!

SANTA PACIÈNCIA!!! Ho aconseguiré, segur que sí!!!! Només em cal temps i pacienciaaaaaaaa!!!!

*****************************

Reeditat, 20 minuts més tard....

He rebut aquest correu, i m'ha agradat força, pot semblar una xorrada, però de tant en tant va be deixar-se portar per una injecció de bojeria... O si més, que et facin el recordatori! Anava principalment dedicat a les dones, però jo vull que ens despentinem tots plegats!

VIVIR DESPEINAD@

Hoy he aprendido que hay que dejar que la vida te despeine, por eso he decidido disfrutar la vida con mayor intensidad…

El mundo está loco. Definitivamente loco…

Lo rico, engorda. Lo bonito sale caro. El sol que ilumina tu rostro, arruga.

Y lo realmente bueno de esta vida, despeina…

Hacer el amor, despeina.

Reírte a carcajadas, despeina.

Viajar, volar, correr, meterte en el mar, despeina.

Quitarte la ropa, despeina.

Besar a la persona que amas, despeina.

Jugar, despeina.

Escribir, leer y pensar en temas apasionantes, despeina

Cantar hasta que te quedes sin aire, despeina.

Así que, como siempre, cada vez que nos veamos yo voy a estar con el cabello despeinado…

El anuncio clasificado de este mundo exige buena presencia:

Péinate, ponte, sácate, cómprate, corre, adelgaza, come sano, camina derechit@, ponte seri@…

Y quizá debería seguir las instrucciones pero

¿cuando me van a dar la orden de ser feliz?

Acaso no se dan cuenta que para lucirme guap@, debo sentirme guap@?

Lo único que realmente importa es que al mirarme al espejo, vea al/a hombre/mujer que debo ser.

Por eso mi recomendación para tod@s:

Entrégate, Come rico, Besa, Abraza, Haz el amor, Baila, Enamórate, Relájate, Viaja, Salta, Acuéstate tarde, Levántate temprano, Corre, Vuela, Canta, Ponte linda, Ponte cómoda, Admira el paisaje, Disfruta, y sobre todo, deja que la vida te despeine!!!!

Lo peor que puede pasarte es que, sonriendo frente al espejo, te tengas que volver a peinar.

21 comentaris:

  1. A tu que tant t'agraden les aventures i els esports de risc, què tal fer una mica d'exercici, que pot ser substitutiu d'una dieta, si menges més o menys equilibrat, però de tot? Potser et sentiràs millor i tot, l'esport es posa bé.

    ResponElimina
  2. Es clar Xexu, però quan em bellugo.. i faig esport, llavors tinc més ganaaaaaaaaaa!!! Últimament semblo un conillet, el paio del "colmado" del costat de la feina es riu de mi, cada cop que vaig a comprar pastanagues!!! ja,ja,ja

    ResponElimina
  3. doncs jo estic d'acord amb l'email: despentinem-nos i siguem felissos!

    ResponElimina
  4. Dona no t'obsesionis ara amb el pes , no pensis que si ara tornes a fumar t'aprimaras ni que has renunciat a un plaer, a la feina tambe van deixar de fumar 3 noies i be al principi van pujar de pes, peroquant lo del tabc ja estava una mica superatvan mirar una miqueta amb el menjar i ja estan normalitzant el seu pes. Despentinat i animssi vols jo et puc ajudar a despentinarte amb una bona bufera..

    ResponElimina
  5. si visquesis a l'emporda sempre aniries despentinada
    es lo millor sens dubte!!
    jo penso com l'striper...fes les coses una a una. i veuras com t'en sortiras
    si et serveig de consol, tambe estic fent regim...porca miseria!!
    anims!!

    ResponElimina
  6. Es tal com diuen, que en aquesta vida tot lo que ens agrada es pecat o engreixa....paciencia i de tant en tant un petit plaer sempre t'el pots donar que no t'engreixaras pas tant dona .
    Quant et pesis nomes posa un peu a la bascula ;)

    ResponElimina
  7. Doncs, Eli, despentina't una mica... sempre pots tornar a pentinar-te!

    ResponElimina
  8. De vegades al començament és normal augmentar una mica de pes, quan tot el teu organisme s'estabilitzi tornaràs al teu pes habitual, almenys aiò li va passar al meu company, que el pobre es va ben obsessionar!

    ResponElimina
  9. No em parlis de la bàscula i l'estiu, que són dos conceptes de molt mal barrejar.

    Avui em regalaré un caprici, però encara no sé quin

    ResponElimina
  10. Sempre hi ha coses que valen la pena fins i tot el sacrifici, tu sempre ets optimista :)

    ResponElimina
  11. Ànim amb el teu "sacrifici", jo m'uneixo a fer dieta, jeje... Molt graciós aquest correu rebut, m'ha agradat molt, sobre tot perquè sempre vaig despentinada sense remei... així que ja ni em preocupe! Gràcies per veure-ho d'aquesta manera!

    ResponElimina
  12. Reina, les talles només són números!!!! què més dóna una 44 que una 36? eh? eh? eh? com diria el meu "manso", si n'hi ha més, n'hi ha més per estimar. O no?

    Però no fumis, que això si que mata de veritat!

    Un petonet!

    ResponElimina
  13. ah, i a més a més, que sàpigues que jo et trobo guapa-reguapa!!!!! (tens certa semblança a la isona de Ventdelpla, que la trobo moníssssssima)

    ResponElimina
  14. Has de seguir les recomanacions que ens dius a tots: Despentinat tu també!

    ResponElimina
  15. Posats a donar ordres:

    T'ORDENO QUE SIGUIS FELIÇ

    (i ja veus, t'ho dic cridant) ;))

    Saps que m'agrada despentinar, acariciar el cap de qui estimo? és maco això que t'han enviat.

    I estic com tu... intentant treure els torrons, la Mona, els calçots, el vi i totes aquestes debilitats que impedeixen mantenir-se en la talla. L'aventatge: no fumo ni mai he fumat.

    PETONETS PRECIOSA!!

    ResponElimina
  16. Molt bo el post! això despentina't!! la clau? fer esport.. ja se sap k es té més gana, però millor una amanideta, una poma.. hehehe, és lo que hay si vols conservar la figura! jo estic en ellodesprés de 5 mesos de parir..

    ResponElimina
  17. Hola Eli,
    Jo també hi posaré cullerada...
    Menjar una mica de tot i de tot una mica, sopars fluixets si és que no els cremes ;))i alguna cosa dolça de tant en tant.
    El fumar sí que fa mal però el menjar és un plaer i si menges despentinda...encara més!
    t'enllaço :)

    ResponElimina
  18. MOLTES GRÀCIES A TOTS/TOTES PELS VOSTRES CONSELLS, "PIROPUSSSS" I TOT PLEGAT...
    EN PRENC BONA NOTA..., SI MÉS NO, ESPERO ANAR DE MICA EN MICA... DE MOMENT PORTO BE AIXÒ D'HAVER DEIXAT DE FUMAR, PERÒ ÉS CLAR, TAMBÉ TINC MÉS GANA, LA MEVA "ANSIETAT", SUPOSO QUE ES POT TRADUIR A GANA, I PER TANT TAMPOC HAURIA DE MENJAR PELS DESCOSITS... PERÒ "PASITO A PASITO", CONFIO EN MI, I AMB LA MEVA CONSTANCIA...
    EL QUE MÉS IMPORTANT ÉS PERÒ, NO PERDRE AQUEST SENTIT DE "DESPENTINAR-NOS" I DE VIURE LA VIDA AL MÀXIM.. QUE TOTAL SÓN 4 DIES.. AIXÒ SÍ, COM MÉS SANA VIDA, MILLOR!!!
    MOLTS PETONS A TOTHOM I BENVIGUTS/DES, ELS QUE HEU VINGUT PER PRIMERA VEGADA!!!
    ;-d

    ResponElimina
  19. ÉS FANTÀSTIC PODER VIURE D'AQUESTA MANERA, CADA COP I HA MÉS PERSONES Q TRIEN AQTA OPCIÓ.
    JO ADMIRO LA TEVA, NO SOC FURMADORA XO SOC LO Q ET PASSA A TU ARA Q TNS UNA GANA, FRUIT DE L'ANSIETAT Q ET DEVORA I COSTA MANTENIR-LA A RATLLA!!!!!!! COSTA LO SEU, XO MICA A MICA, ES POT FER...AMB RUTINES, COSTUMS, PETITS ENGANYETS....
    MOLTAAAAAAAAA SORTTT!

    annna:)

    ResponElimina
  20. Eli, jo fa 4 mesos que he deixat de fumar i tot són beneficis. De veritat que no hi tornaria ni per tot l'or del món :)
    Saps què? que jo també em despentino!

    ResponElimina
  21. Hola! Vinc a parar aquí seguint ja no recordo quants enllaços però no volia marxar sense dir-te que FUMAR ÉS UNA DE LES COSES MÉS LLETGES QUE POTS FER AMB LA BOCA. Jajjajaja, una mica forçat, no?

    Jo estic a punt de celebrar els meus cinc anys (bufa! com passa el temps!) d'exfumadora i t'asseguro que és de les millors coses que he fet.

    Pel pes no et preocupis, en tot cas ja ho solucionaràs després. Primer l'1 i després el 2 (aquest "cuentu" me l'hauria d'aplicar jo també, que tot ho vull fer alhora!).

    I abans de marxar (ja callo...) volia dir-te una cosa que em va dir una persona: els meus problemes, siguin petits o grossos, en tant que em fan patir, m'angoixen etc... són importants.

    Una abraçada!

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!