You've got a friend

Ilana Yahav ~ You've got a friend

7 comentaris:

  1. Es spectacularel , el que es pot fer amb un simple vidre i sorra .
    Fantastic

    ResponElimina
  2. és xulíssim el que fa aquesta dona!!

    ResponElimina
  3. Una delicatessen espectacular. petons nanit.

    ResponElimina
  4. M'ha encantat el vídeo. Molt creatiu el que fa aquesta dona
    Salutacions

    ResponElimina
  5. quin regalet més sorprenent que has deixat per compartir, Eli...
    moltes gràcies per portar-lo aquí
    petons i llepades creatives!

    ResponElimina
  6. Oi que és bonic???
    Em sembla espectacular aquesta màgia tan preciosa!!! I sí Gatot, la volia compartir amb tots vosaltres!
    M'agrada que us agradi!
    petonets a tots i totes i bon cap de setmana!

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!