Chimos, sugus, palotes...



Últimament, sorgeixen referències constants a la meva infancia....



On paren els Chimos..... que la publicitat deia... "Chimo es un caramelo, con un agujero rodeado de delicioso caramelo"... o algo similar.....


A mi m'encantaven els liles i els vermells.... i era capaç de desfer el paquet sencer per anar a buscar el chimo lila que estava a sota de tot!!!!! I quan no tenia cap més... llavors em menjava els de taronja i llimona... ja se sap... A falta de pan...buenas son tortas! je,je,je


També recordo amb certa tendresa els palotes....i els sugus, sobretot els sugus, perque em porten molts records....


Recordo que quan era petita, anava amb els meus pares a comprar vi a una Masia de Canyelles, la mestressa de la Masia, quan em veia em treia un gran pot de vidre, ple de sugus....

Ummm... jo crec que quan veia aquell pot enorme ple fins dalt, se'm posaven els ulls grans i rodons.... i era capaç de vèncer la meva timidesa, i agafar un bon grapat de Sugus..... De tornada a casa, al cotxe i per la carretera vella de Canyelles-Vilanova (que avui no existeix...), m'omplia la boca de Sugus.... sense evitar com sempre la frase de la meva mare dient: "No te'ls mengis tots, que et farà mal la panxulina...." Però sempre m'els acabava tots, i mai m'havia fet mal la panxulina...!!!!!
Que maco és recordar coses de la teva infancia..... Ara mateix ho estava revivint, i sembla que sigui ahir!!!!!!!!






2 comentaris:

  1. HOLA, EM DIC ANNA I AVUI HE ESTAT PENSANT TOT EL DIA AMB LA CANÇO DELS CHIMOS, I HE PENSAT DE MIRAR SI PER INTERNET PODIA CONSEGUIR LA CANÇOR PERÓ NOMÉS HE TROBAT AQUEST COMENTARI.
    ALGÚ SAP COM VA LA CANÇO DEL CHIMOS ..... A MÉS YO TAMBÉ UTILITZAVA I ENCARA UTILITZO A VEGADES EL MOUSSEL, ÉS GENIAL. M'ENCANTA.

    PETONS, ANNA

    ResponElimina
  2. En primer lugar darte las gracias por pasarte por mi Pequeño Gran Mundo, en segundo decirte que por supuesto que me acuerdo del mouse, mi madre me bañaba tambien con el cuando era pequeño jejejeje. Con respecto a lo de los chimos... CHIIIIMOS ES UN AGUJERO!!! RODEADOOOO DE BUEN CARAMELOOOO y por supuesto que los lilas eran los mejores jajajajaja, la canción yo la encontré en un recopilatorio de youtube con anuncios de los 80, venga un saludo ye spero volver a verte visitando mi blog :P

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!