Flor d'àngel...


Feia molt de temps... que anava buscant aquesta flor....
Em sembla tant i tant maca...
I aquest cap de setmana la vaig trobar
Neixia del mig d'un bon grapat de matolls...
I de seguida, vaig agafar la càmara... i vaig enregistrar aquesta imatge!
Aquesta flor és com un angelet... em va faltar agafar-la i bufar els seus pètals al vent!
Per cada petal un desig...
Però realment s'haguèssin complit els meus desitjos..
Potser sí, potser no..Això ningú ja mai més ho sabrà!
Però no, no ho vaig fer
Vaig deixar-la allà on neixia, sense tocar ni un sol petal
Potser aquesta flor d'àngel.. serà la mira d'alguns altres ulls..
I llavors sí serà arrancada de les entranyes de la terra..
Jo m'estimo més tenir-la entre els meus records, entre les meves imatges ..
Pel fet d'haver-la trobat, ja estic satisfeta...
El meu "angelet" no es mereix ser arrencat d'enlloc..
Es mereix continuar vivint entre l'herba mullada i els matolls del voltant,
perque així qualsevol es pugui fixar en la seva bellesa...
Oi que és maca ???

1 comentari:

  1. El desitg que demanis te que ser el mes maco posible, perque es compleixi, jo he fet una bona bufada.

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!