Coses de dones...


Aquest escrit va especialment adreçat a vosaltres: DONES

Avui m'he fixat en un detall que fins el moment havia passat per alt.

És una petita curiositat, però et fa adonar de fins a on podem trobar informació...

Concretament, en les ales de les compreses!!! Que fort, no m'havia fixat mai... bé menteixo, ara que hi penso sí que ho havia vist abans, però no havia prestat atenció.

Avui ho he fet...

Bé, no em posaré ara a comentar el meu cicle menstrual i a explicar les meves intimitats, perque no ve al cas... però tot i que jo uso habitualment tampons, aquest vespre he utilitzat una compresa.

Doncs be, en la compresa, i en les "ales" quan desenganxes l'adhesiu perque s'enganxi a la calceta... (Quin bon invent aquest, ai si la meva mare l'haguès conegut abans...!!!) hi ha uns paperets informatius sobre la menstruació...

Que fort!!! Però fixa't, pensant-ho bé és molt bona idea, així es pot trencar amb tots aquells mites que corren amunt i avall... i la majòria d'ells falsos...

Mira que m'en havia arribat a dir de coses d'aquestes la meva mare... que si amb la regla no et pots banyar (Apaaaa!!!), que si no pots prendre taronja... que si durant la menstruació toques una planta es mor.... (aquesta última l'he comprovat.... i be, si s'em moren les plantes, serà per altres motius, que no pas aquest!!!) .... i be.... potser que pari de dir aquestes coses, perque la meva mare, ho va fer el millor que va saber, i va aplicar tot allò que a ella li varen ensenyar.... Tampoc és qüestió de fer critica de l'ensenyament que vaig rebre...

Però m'ha semblat curiòs veure fins a on et col·loquen la informació per a que estigui al teu abast.

Noies, no es per fer publicitat...però si podeu, i si no us hi heu fixat, obriu una compresa Ausonia Noche... i ja m'explicareu...

I que m'en dieu dels embolcalls... són tots super divertits!!! Quan jo era molt joveneta.... la meva mare (ja tenia idees prou bones, ja!!!), m'embolicava les compreses en paper de regal, i me les ficava a la bossa del cole. També s'ha de dir que aqui una menda, es va adelantar força a l'edat de ser dona (bufff.... no vull ni recordar-ho...!!!) El dia que va passar, ho va dir a tota la família, i jo... em volia morir... de la vergonya que em va fer passar... si gairebé encara jugava amb la Nancy i les Barriguitas...Dios! Que tiempos aquellos!!! je,je,je
El problema era, quan algú es fixava en el regalet que portava a la bossa del cole... llavors a veure quina una m'inventava per a que colès la bola, i no fiquèssin el nas allà on no els demanaven.....

I ara, venen totes ben plegadetes, amb uns embolcalls super divertits..... Ah...i si entreu a la web d'Ausonia, ja n'hi ha per flipar... a part d'oferir la possibilitat d'homenatgear a una dona ... et pots descarregar un "mosso" que t'alegra el dia, tirant-te floretes... Ver para creer!!!!
Bé, com diu la meva mare: "Quins adelantos!"
Per cert, "A que huelen las cosas que no huelen??"


2 comentaris:

  1. ji, ji, ji quins records!! Jo una setmana abans que em vingués la regla li vaig dir a la meva mare "Mama, tengo diarrea" i ella va entendre "Mama, tengo la regla" i gairebé que se'm cau desmaiada, així que quan de veritat em va venir la regla em vaig fer la tonta i li vaig dir "mama ¿que és esto?" Suposo que ja estaba preparada de la setmana anterior i només va dir "Ja ets una dona" (odio aquesta frase...), després d'axiò només recordo la mega super compresa incomode...

    ResponElimina
  2. Jo ho sento pero poc puc aportar aquest tema sincerament.

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!