Nou spot de BMW

A vegades em trago els espais de publicitat de la tele... i avui he pogut veure el nou spot de la BMW... m'agrada... i em sembla original... tot i que jo no em compraria cap cotxe per la seva publicitat... amés jo amb el meu super Renault 11, que aviat complirà 22 anys, sóc la dona més feliç del món....
Ca - rre - te - ra.
Carretera es un camino que va al bosque,
es un camino que incluso a veces no se ve ,
carretera, es un par de tijeras,
un sonido constante,
unos pasos de baile,
carretera es mirar a una chica, cuando se aleja,
es el principio de una película, es… un fideo en la sopa,
carretera es el ketchup, y la mostaza,
es un montón de migas sobre la alfombra,
es una semana, carretera es una palabra infiniiiíta,
es una constelación de estrellas,
carretera es el abecedario,
es abrir una puerta,
carretera puedes ser tú.
Sé la carretera.


1 comentari:

  1. No se perque a mi aqui se m'ocurreix posar allo de caminante no hay camino se hace camino al andar..

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!