Nada es azar...


Avui ha estat un dia un xic complicat...

Be d'aquells que quan surts de treballar... cridaries ben fort al mig del carrer.

Crec que m'han vingut ganes de fer-ho, però per no fer el "numeret" al mig dels carrers de Barcelona... he intentat buscar un pla B.

La primera idea, era, fer alguna cosa que mai hagues fet abans...el primer que m'ha passat pel cap, ha estat, entrar en un bar, i demanar un "cubata"... Tot i que pensan't-ho be i tenint en compte que mai bec, ja sabia quin podria ser el resultat final... i be crec que això no arregla res...més aviat tot el contrari..

Així que carrer Balmes avall, xino xano...

M'he aturat davant d'una llibreria.. i llavors, la meva bombeta s'ha encès...que millor que un mal vici...un llibre!

Crec que ha estat una decisió força encertada... he mirat, he remirat... i he dubtat entre dos llibres...un del Coehlo, i un altre..que m'ha cridat molt l'atenció la seva portada.

La portada del llibre diu. Nada es azar.... i hi ha una foto d'una avioneta...

A mi que m'agrada volar... que millor que això... Quan l'he obert, he sabut que aquest llibre era per mi.


I ara, estic contenta amb la meva nova adquisició. És una gran troballa.... I tot just l'he començat a llegir... Haurà estat l'atzar????


Richard Bach diu: "Los problemas son para solucionarlos, la libertad, para comprobarla; mientras conservemos la fe en nuestros sueños, nada nos sucederá por simple azar"


Roland Bach diu: "Si permanecemos alerta, con la mente y los ojos abiertos, comprenderemos el sentido de las cosas simples: nos daremos cuenta del significado real de aquellas situaciones que, de otra forma, encongiéndonos de hombros, quizás habríamos llamado casualidades."

1 comentari:

  1. Somrient blocaire res es per l'atzar tot es per alguna raó, tot.Bon Dia.

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!