Desconexió a l'Ebre....



Aquest cap de setmana hem estat per les terres de l'Ebre...
La veritat és que ens ha anat força bé per desconectar...
No és un espai desconegut per nosaltres, perque la veritat és que ja hi em anat forces vegades.... Pero és una zona que per mi té un encant especial.
Em fet nit en una casa de turisme rural, un antic molí d'oli, i on segurament serà d'aquells llocs que val la pena repetir...
I be, he fet un descobriment d'un nou aliment que m'ha deleitat el paladar: Caixetes!!!
Pel seu aspecte, m'he pres la llibertat de batejar-les amb un altre nom: "vulva de l'Ebre" però cal dir, que aquesta mena de molusc, te un gust molt maritim i per mi força exquisit... Així que realment, no us deixeu portar pel seu aspecte, ni pel que us fa recordar quan l'hagueu obert!!! (je,je,je) Jo tinc clar: tornaré a menjar-les en una altre ocasió....
Com haureu pogut veure en les fotos que ja he penjat, hi ha un gran número de fotos d'ametllers florits, i es que passejar pel camp, i perdre la vista, per un mar de flors blanques i rosades, per mi ha estat tot un plaer!!!
Sens dubte ha estat un cap de setmana bastant diferent, i ens ha servit força per desconectar, a part que no ho puc pas omitir..... Ha estat l'Aniversari del meu company.... i això, ha de ser motiu de celebració sempre!!! Felicitats Pedro!!! Espero que en compleixis molts més!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!