L'olor que em porta a la meva infancia....

Us recordeu que quan ereu petits, no hi havien tantes marques ni tants productes per les necessitats bàsiques de la vida....???

Doncs l'altre dia, comprant al Super, vaig veure una ampolla de sabó... que em va fer recordar a quan era petita, i ja no vaig poder evitar comprar-la...
Us recordeu del Moussel..?

L'ampolla tant particular del xampú Moussel, em va portar a la banyera de casa dels meus pares, quan de petita i mentres era l'hora del bany, m'entretenia a jugar amb aquella forma de varis costats... Era una ampolla de color fucsia, i amb olor molt especial....


És curiòs que desprès de tants anys, continui tenint la mateixa fragancia... i l'ampolla tot i que un xic retocada, sigui sent la mateixa....

Ara, quan entro a la dutxa de casa, i obro l'ampolla..... l'olor em transporta a fa ben be 25 anys enrera..... I això em fa molta gràcia.....

On paren la majoria dels productes de l'època? Molts ja han desaparescut, però veig que el Moussel segueix sent el mateix.....

Seguint en la tònica, també he recordat el Petit Cheri Legrain... que també era un xampú per nens... i fins i tot he recordat la musiqueta de l'anunci... que fins i tot m'atreviria a cantar....

A això li dic jo fer una bona publicitat... ja que desprès de tants anys, que haguès sigut capaç de deixar-me emprempta i fer-me recordar del seu anunci....

Aqui, un video que he trobat de l'anunci... (desprès del personatge de la camiseta... un retall de l'anunci de Petit Cheri Legrain!!!)...

Realment, m'ha fet il·lusió veure'l.....





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!